یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
حجت الاسلام ربانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی حمایت از جبهه مقاومت و  دفاع از ملت مظلوم فلسطین و لبنان را یک فریضه الهی و دینی برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت السلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی طی پیامی به شهادت رسیدن دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت و تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾

سیّد مقاومت، سیّدالشهدای مقاومت شد.

بالاخره پس از یک شبِ پُر از اضطراب و نگرانی، عبد صالح خدا، رهبر شجاع، بصیر، دلیر و حکیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، به قافله جاویدان شهدای کربلا پیوست.

بی‌شک شهادت، بزرگترین و بالاترین آرزوی این مجاهد فی سبیل الله بود که پس از سال‌ها جهاد در راه آزادی لبنان و قدس شریف از چنگال دژخیمان هارّ و کودک کشان جنایتکار، به دست شقی‌ترین و خبیث‌ترین انسان‌نماهای قرن ۲۱؛ یعنی رژیم خون‌آشام صهیونیستی، به آرزوی بزرگ خویش نائل آمد.

دنیا شاهد سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی و حمایت همه جانبه و بی شرمانه استکبار جهانی از جنایت های بی سابقه و وحشیانه رژیم صهیونسیتی می باشد

اگر چه فقدان آن سردار شهید بسیار تلخ و ناگوار است و امروز جای خالی سید شهیدان مقاومت در کنار سایر مجاهدان طریق القدس خالی است؛ اما به فرموده رهبر بزرگوار انقلاب، جنایتکاران صهیونیست بدانند که بسیار کوچکتر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند بلکه همه‌ی نیروهای جبهه مقاومت در کنار حزب‌الله عزیز و قهرمان و پشتیبان آن هستند.
بر اساس فتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی وهمه مراجع عظام امروز حمایت وکمک به جبهه مقاومت ودفاع از ملت مظلوم لبنان و فلسطین یک فریضه الهی و دینی است و بر همه مسلمانان واجب است که به یاری خواهران و برادران بی پناه خویش بشتابند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ کارکنان خدوم وزارت جهاد کشاورزی، شهادت این عالم مجاهد را به محضر حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مراجع معظم تقلید، ملت شریف لبنان و همه مجاهدین جبهه مقاومت بویژه به خانواده بزرگوار و اسوه آن شهید شجاع ، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و ضمن محکومیت شدید این اقدام رژیم خون آشام صهیونیست‌، بار دیگر، همبستگی و حمایت همه جانبه خویش را با حزب‌الله قهرمان ،ملّت مقاوم و دولت لبنان اعلام می‌دارم.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ العزیز الحکیم

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha